HRG kåret til beste reisebyrå i Norden!

22 mars, 2018

HRG Nordic er meget stolte av å ha vunnet prisen for beste reisebyrå i Norden. Utnevnelsen fant sted under Business Travel Awards Nordic – tusen takk til alle som stemte på oss!

NBTA Nordic Business Travel Awards 2018 fant sted 15. mars i Helsinki. Da ble de beste reiseleverandørene i Norden kåret, og HRG stakk av med prisen for ”The Best Travel Management Company”. De øvrige nominerte var CWT og BCD som altså havnet blant topp tre.

Vi er meget stolte av denne anerkjennelsen

-da det viser at all vår innsats lønner seg, og at vi betyr noe for våre kunder. Vi hadde ikke fått denne prisen uten våre ansatte, som nok en gang beviser at HRG har fokus på kundeservice sammen med det siste innen teknologi og skreddersydde løsninger for våre kunder, sier Mattias Andersson, Managing Director på HRG Nordic.

I år fant arrangementet sted på Clarion Hotel Helsinki. Lasse Kauppi, Senior Business Analyst, Annikki Piispa, Head of Operations Finland, og vårt salgsteam og kundeansvarlige var stolte mottakere av prisen på vegne av HRG.

Undersøkelsen nominasjonene er basert på er gjennomført av analyseselskapet Nordic Bench i samarbeid med de fire nordiske Business Travel-organisasjonene (SBTA, FBTA, DBTA og NBTA). Respondentene kommer fra de største selskapene i Norden, som også er medlemmer av Business Travel-organisasjonene. Det betyr at både våre kunder og prospekter har stemt på HRG som det beste reisebyrået i Norden.